"Als je stout bent, ga je de put in," klinkt het in mijn hoofd. Ik ren het huis uit, de tuin in, waar de ganzen luid beginnen te gakken als ik voorbij stuif.
Bij de buren schiet ik de wc van de bedienden in. Hijgend sta ik boven het gat. Onder de deurspleet zie ik een stukje van papa's laarzen. Ik probeer mijn adem in te houden.

donderdag 6 juni 2019

Het Feest van Jantje

Op 1 juni 2019, de dag van het Kind, is het boekje van Jantje feestelijk gepresenteerd in galerie Rebup, te Haarlem. Jantje van er zelf bij en ze was het feestelijke middelpunt van de belangstelling. In haar mooie batik jurk heeft ze genoten van alle lieve mensen die haar kwamen feliciteren.
Dochter Fanny had gezorgd voor heerlijke hapjes. Wethouder Jur Botter gaf een korte toespraak. Schrijfster Annemarie Jongbloed en illustrator Ingrid van der Knaap signeerden de boeken.

Hieronder een foto impressie.













Geen opmerkingen:

Een reactie posten